Σοκάρουν οι αποκαλύψεις πασίγνωστης τραγουδίστριας περί κακοποίησης από τον πρώην σύζυγο της.
Η ίδια μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξη της αποκάλυψε πως ο λόγος που παράτησε τον σύζυγο της και έφυγε από το σπίτι ήταν η κακή συμπεριφορά του και το ξύλο. 
Η Μαίρη Λίντα μιλά στο περιοδικό Εγώ και ομολογεί: «Δεν άντεχα άλλο πια την κακή συμπεριφορά του και το ξύλο. Έφυγα. Είχα τη δύναμη, όμως, γιατί είχα ένα «χρυσό βραχιόλι» στο χέρι μου, τη δουλειά μου. Είπα: 'Δεν έχω ανάγκη, γιατί κάθομαι να δέχομαι αυτόν τον εξευτελισμό;'», περιγράφει και συμπληρώνει: «Δεν γίνεται να τρως ξύλο για το τίποτα. Δεν είμαστε ζώα. Με κακοποιούσε κάθε τρεις και λίγο.
 Έφυγα και μεγάλωσα το παιδί μου με αξιοπρέπεια». Παράλληλα αποκαλύπτει πως ποτέ δεν του συγχώρησε αυτές τις πράξεις. Όσο για το πώς αντιμετώπισε την όλη κατάσταση το παιδί της λέει: «Ήδη ήταν πάρα πολύ πληγωμένη όταν χώρισα κι ένας κόμη λόγος που έφυγα, πέρα από το ότι με κακομεταχειριζόταν, ήταν πως έβλεπα το παιδί μου να στεναχωριέται. Βέβαια δίπλα στον τρίτο μου σύζυγο, το παιδί μου ένιωσε ότι είχε πατέρα. Ήταν καταπληκτικός με το παιδί μου κι με έμενα», λέει ενώ καταλήγει δίνοντας συμβουλές στις κακοποιημένες γυναίκες. «Θα τους έλεγα να τραβήξουν το δρόμο τους, να εργαστούν και να φτιάξουν ξανά τη ζωή τους. Δεν δέχομαι να κακοποιείται μια γυναίκα».

To πιο δημοφιλές δωρεάν on-line παιχνίδι καρτών και στρατηγικής, με περισσότερους από 12.500.000 παίχτες σε όλο τον κόσμο, πλέον και στα ελληνικά. Δώστε έξυπνες και σκληρές μάχες και κατακτήστε την κορυφή του Urban Rivals - Πάλεψε, Εξέλιξε,Σύλλεξε! Πατήστε εδώ
ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www,oiprionatoi,blogspot.com
KANTE LIKE ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΕΔΩ