Μέχρι πριν από λίγο καιρό όλοι μιλούσαν για τις καμπύλες και το χυμώδες σώμα της. Όλα αυτά όμως ανήκουν στο παρελθόν καθώς η διάσημη τραγουδίστρια από τα Barbados αποφάσισε να κάνει δίαιτα με αποτέλεσμα να χάσει πολλά κιλά.Η Rihanna σε πρόσφατη ραδιοφωνική συνέντευξή της αποκάλυψε ότι για αρκετό καιρό ακολουθούσε την διάσημη δίαιτα των πέντε γευμάτων ενώ παράλληλα έκανε και γυμναστική με personal trainer.

«Για πέντε εβδομάδες ακολουθούσα την «Five Factor Diet» η οποία με βοήθησε να χάσω κάποια κιλά. Εκανα το πρόγραμμα πιστά, είχα μπει σε μια διατροφική ρουτίνα και δεν χαλούσα τη δίαιτά μου. Το αποτέλεσμα όμως ήταν να χάσω πόντους και κιλά και τώρα δεν έχω ούτε στήθος, ούτε πισινό. Εξαφανίστηκαν μαζί με τα κιλά και αυτά. Τώρα έχω σταματήσει την συγκεκριμένη δίαιτα αλλά συνεχίζω να χάνω βάρος. Είναι λυπηρό για μένα που δεν έχω πια τις καμπύλες μου».

Πάντως η Rihanna πρέπει να έκλεισε για τα καλά το στόμα του πατέρα της ο οποίος πριν από μερικές εβδομάδες είχε δηλώσει με άχαρο και άκομψο τρόπο ότι η κόρη του ήταν χοντρή!


Δείτε τη RIhanna σε παλιές εμφανίσεις της με πλούσιες καμπύλες.... 
  


Δείτε την τελευταία εμφάνιση της Rihanna στα βραβεία Grammy. Σέξι τουαλέτα αλλά χωρίς πλούσιο μπούστο



To πιο δημοφιλές δωρεάν on-line παιχνίδι καρτών και στρατηγικής, με περισσότερους από 12.500.000 παίχτες σε όλο τον κόσμο, πλέον και στα ελληνικά. Δώστε έξυπνες και σκληρές μάχες και κατακτήστε την κορυφή του Urban Rivals - Πάλεψε, Εξέλιξε,Σύλλεξε! Πατήστε εδώ
ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www,oiprionatoi,blogspot.com
KANTE LIKE ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΕΔΩ