Ο ίδιος λέει ότι η φύση ήταν …απλόχερη μαζί του και πως όλοι οι άνθρωποι είναι bisexual!…
O λόγος για τον Χρήστο Βασιλόπουλο που μίλησε στο περιοδικό ΟΚ και τον Γιάννη Χατζηγεωργίου!

 Ο τρόπος που αντιμετωπίζεις το σεξ σε σχέση με όσα λες γι΄αυτό στις συνεντεύξεις σου, θα μπορούσε να παρεξηγηθεί από κάποιους. Ορισμένοι θα στοιχημάτισαν  ότι είσαι bisexual;
Όλοι οι άνθρωποι από τη φύση μας είμαστε bisexual! Αν βάλεις, για παράδειγμα, ένα αγοράκι να διαλέξει ένα χρώμα για τα ρούχα του που να του αρέσει, εκείνο χωρίς να γνωρίζεις από πριν  τους “κανόνες” μπορεί να επιλέξει το ροζ. Αυτό όμως δεν  σημαίνει ότι αυτό το αγοράκι είναι gay. Η σεξουαλικότητα δεν έχει φύλο, ούτε κατατάσσεται στο “άνδρας”, “γυναίκα”, “ερμαφρόδιτος” αν και εγώ προσωπικά δεν είμαι bisexual. Ωστόσο, δεν με αφορά τι λέει ή τι πιστεύει ο κόσμος για μένα. Μπορεί να λένε ότι τα βράδια ντύνομαι τραβεστί. Δεν με νοιάζει. Εγώ κάνω πάντα αυτό που θέλω.
Από ποια ηλικία είχες αυτές τις απόψεις για το σεξ;
Από πολύ μικρή ηλικία. Θυμάμαι μάλιστα ότι όταν ήμουν επτά χρονών, όταν ο πατέρας μου είχε παντρευτεί τη δεύτερη του γυναίκα, όποτε βρισκόμουν  κόντα της ένιωθα πάντοτε μια σεξουαλική έλξη και πήγαινα και της χάιδευα το στήθος. Εκείνη βέβαια αισθανόταν πολύ άβολα με αυτό, αλλά ήμουν μικρό παιδάκι.


Ο Ένρικε Ιγκλέσιας σε σύνεντευξη του είχε τολμήσει να μιλήσει ανοιχτά για το “μικρό του μόριο”. Εσύ θα μιλούσες δημόσια για ένα τέτοιο θέμα;
Αυτό έχει να κάνει με το πως αισθάνεσαι ο ίδιος, αλλά και με το πως σε κάνουν οι γυναίκες να αισθάνεσαι. Ξέρεις, η φύση δεν σου τα δίνει όλα. Ο ‘Ενρικε τον έκανε κούκλο, του έδωσε λεφτά, του έδωσε φωνή, του έδωσε ταλέντο…ε, δεν πειράζει, δεν έγινε και τίποτα.
Εσένα λοιπόν τι δεν σου έδωσε η φύση;
(Γελάει) Φωνή! Σε όλα τα άλλα η φύση ήταν απλόχερη μαζί μου!

To πιο δημοφιλές δωρεάν on-line παιχνίδι καρτών και στρατηγικής, με περισσότερους από 12.500.000 παίχτες σε όλο τον κόσμο, πλέον και στα ελληνικά. Δώστε έξυπνες και σκληρές μάχες και κατακτήστε την κορυφή του Urban Rivals - Πάλεψε, Εξέλιξε,Σύλλεξε! Πατήστε εδώ
ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www,oiprionatoi,blogspot.com
KANTE LIKE ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΕΔΩ