Φέτος πρωταγωνιστεί στην πετυχημένη καθημερινή σειρά “Οι Βασιλιάδες”, η οποία έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό “HELLO” στον δημοσιογράφο Άρη Καβατζίκη… Ο λόγος για την Μίνα Ορφανού.

Υπάρχει μέσα σας η γυναικεία ματαιοδοξία;Περιποιούμαι τον εαυτό μου. Έχω κάνει τρία μπότοξ. Προσέχω τη διατροφή μου. Μπορεί να μείνω νηστική τρείς μέρες και μετά να φάω μια τούρτα. Περιποιούμαι τα μαλλιά μου με τα λάδια που φτιάχνω. Αγαπάω το σώμα μου, γιατί είναι ο ναός μου.
Απορρίπτετε τα one night stand;Δεν τα αποδέχομαι. Θεωρώ ότι η ακραία απελευθέρωση δεν είναι καλό πράγμα. Δεν μου αρέσουν οι κραυγαλέες συμπεριφορές, ούτε να προκαλείς. Αν ήμασταν, εξάλλου, όλοι ανοιχτόμυαλοι, δεν θα είχε ουσία για την κοινωνία μας.
Στα μπουζούκια πηγαίνετε;Μια φορά πήγα κι αρρώστησα. Ακούς την Άντζελα Δημητρίου στο cd και είναι άψογη. Στα μπουζούκια όμως ακούς ένα συνεχές βουητό από τα ηχοσυστήματα. Παρεμπιπτόντος, όταν άκουσα ότι στο Μέγαρο Μουσικής μπήκε μπουζούκι, είπα “πάει και το Μέγαρο”. Για όνομα του Θεού! Θα πήγαινε ποτέ η Κάλλας να τραγουδίσει στα μπουζούκια;


To πιο δημοφιλές δωρεάν on-line παιχνίδι καρτών και στρατηγικής, με περισσότερους από 12.500.000 παίχτες σε όλο τον κόσμο, πλέον και στα ελληνικά. Δώστε έξυπνες και σκληρές μάχες και κατακτήστε την κορυφή του Urban Rivals - Πάλεψε, Εξέλιξε,Σύλλεξε! Πατήστε εδώ
ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www,oiprionatoi,blogspot.com
KANTE LIKE ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΕΔΩ