Κάποτε, ήταν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι και ο παππούς ήταν στα τελευταία του...

Ρωτάει τη γιαγιά:

- Γυναίκα, τώρα που πεθαίνω, θα ήθελα να ξέρω κάτι…

- Ότι θες άντρα μου!

- Πες μου σε παρακαλώ, πόσες φορές με έχεις απατήσει;

- Τι λες τώρα άντρα μου, πότε!

Ο παππούς όμως επέμενε κι έτσι την πείθει να απαντήσει.

- Σε έχω απατήσει τρεις φορές όλες κι όλες.

- Με ποιους;

- Θυμάσαι τότε που ήταν να μπεις στο δημόσιο και σε έβαλε ο Γιάννης;

- Ναι.

- Ε, εγώ τον έπεισα να μας βοηθήσει.

Ο παππούς τα χάνει!

- Για πες μου για τη δεύτερη φορά…

- Θυμάσαι τότε που είχες πάρει προαγωγή και είχες γίνει υποδιευθυντής;

- Ναι.

- Ε, εγώ είχα μιλήσει με το διευθυντή.

Ο παππούς τρελένεται!!!

- Για πες μου και την τρίτη να τελειώνουμε…

- Θυμάσαι που είχες βάλει υποψηφιότητα για δήμαρχος και σου έλειπαν πεντακόσιοι ψήφοι;
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.oiprionatoi.com