Διάσημες ηθοποιοί αποκαλύπτουν ποια είναι η αγαπημένη τους στάση στο σεξ
Πήγαν σε τηλεοπτική σειρά και δε τη γλίτωσαν… Μεταξύ άλλων είπαν τις αγαπημένες τους στάσεις στο σεξ! Έχετε απορία; Τότε, διαβάστε παρακάτω τι κάνουν οι αγαπημένες σας σταρ στο κρεβάτι τους… Η διάσημη ηθοποιός Gwyneth Paltrow, η οποία είναι παντρεμένη με τον Chris Martin από τους Coldplay όταν άκουσε την ερώτηση της Βρετανίδας παρουσιάστριας Amanda de Cadenet τσίριξε από ντροπή! Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελε και πολύ για να απαντήσει. «Μου αρέσει να είμαι από κάτω» είπε η ξανθιά ηθοποιός. Στην… «πικάντική» ερώτηση της παρουσιάστριας φυσικά απάντησαν και άλλες. Η 41χρονη κωμικός Sarah Silverman δήλωσε πως είναι λίγο πιο τολμηρή. Προτιμάει την ιεραποστολική στάση με λίγο… ξύλο! Η Zoe Saldana, 33, που τα είχε πρόσφατα με τον Bradley Cooper, τους άφησε όλους με ανοιχτό το στόμα όταν δήλωσε : «Μου αρέσει η ιεραποστολική αλλά λατρεύω να είμαι από πάνω. Επίσης μου αρέσει και η … σκυλίσια στάση!» Χωρίς κόμπλεξ μίλησε άνετα και με χιούμορ για τα "πικάντικα" μυστικά της και η 74χρονη Jane Fonda « Μου αρέσει να είμαι είτε ξαπλωμένη είτε καθισμένη στον καναπέ και να έρχεται προς το μέρος μου» Τι μαθαίνει κανείς…

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.oiprionatoi.com