Τι απαντούν οι γυναίκες στην ερώτηση «τι είναι αυτό που έκανες μια φορά στο σεξ και το σκυλομετάνοιωσες»;

1. Να τελειώσει στο πρόσωπο μου, δεν με πειράζει οπουδήποτε αλλού εκτός από εκεί.

2. One-night-stand χωρίς προφυλακτικό. Ενοιωσα σαν κάποια άσχετη που δεν ξέρει τους κανόνες του σεξ

3. Κάποιος μου ζήτησε να τον χαστουκίσω στο πρόσωπο... ενώ μου αρέσει να δίνω χαστουκάκια, για να πω την αλήθεια ένιωσα άσχημα που τον χαστούκισα στο πρόσωπο.

4. Δεν θα ξαναφήσω κάποιον να μου ρίξει σκαμπίλι. Ενας μου ‘δωσε μια στα μούτρα, κάθε άλλο παρά σέξι το βρήκα.

5. Ο φίλος μου στο λύκειο με έδειρε στον πισινό με μιά κρεμάστρα. Άφησε μεγάλο σημάδι...

6. Να αφήσω τη φωτογραφία των γονιών μου στο κομοδίνο όταν κάνω σεξ

7. Να γελάσω με αυτά που έλεγε, τα οποία νόμιζε ότι ήταν σέξι. Ξενέρωσε τελείως

8. Να το κάνω στη μπανιέρα. Δεν μπορώ να καταλάβω πως το κάνουν οι άλλοι

9. Κάποια στιγμή νόμιζα ότι θα ήταν ωραία να χρησιμοποιήσω πάγο γιατί έκανα σεξ μια καλοκαιρινή μέρα. Ένα παγάκι κατέληξε στον κόλπο μου... Ξεπάγιασα!

10. Να κάνω σεξ με κάποιον που από την αρχή του ραντεβού μου φαίνεται ψιλοανώμαλος. Καλύτερα καθόλου σεξ παρά κακό σεξ!

11. Να κερατώσω. Μετά με έφαγαν οι τύψεις

12. Να παίξω τη φαντασίωση του καταναγκαστικού σεξ. Με φόβισε η σκοτεινή του πλευρά

13. Να χρησιμοποιήσω ελαιόλαδο σαν λιπαντικό... έκανα τα σεντόνια χάλια

14. Να μιλήσω (στο κρεβάτι) για σεξουαλική έρευνα.

15. Να «παίξω» με ένα κορίτσι για να ανάψω τον σύντροφό μου

16. Να βάλω το δάχτυλο μου από πίσω έχοντας ακρυλικά νύχια...

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.oiprionatoi.com