Έκανε μια σταθερή πορεία στη ζώνη της η οποία όμως διακόπηκε για το κανάλι της είχε άλλα σχέδια. Ήταν ο ηγέτης του πάνελ και διεύθυνε τη συζήτηση με μαεστρία φροντίζοντας οι συνεργάτες της να μην υπερβαίνουν τα όρια και να ακούγονται όλες οι απόψεις.
Μετά τη λήξη της συνεργασίας της εκδήλωσε τη δυσφορία της για τον τρόπο που την αντιμετώπισε το κανάλι. Πολλοί παρουσιαστές τη στήριξαν και της συμπαραστάθηκαν αντιλαμβανόμενοι πόσο δύσκολο είναι για κάποιον μετά από χρόνια δουλειάς στην τηλεόραση να βρίσκεται εκτός. Στην προσωπική της ζωή είναι ευτυχισμένη και πλήρης και το γεγονός ότι την περίοδο που αποχώρησε από τον Alpha έφερε στον κόσμο το παιδί της, εξισορρόπησε τη στεναχώρια και τη γέμισε ευτυχία.
Η παρουσιάστρια που βλέπετε στη φωτογραφία είναι η Κατερίνα Καραβάτου σε παιδική ηλικία.
Η ίδια δήλωσε στο περιοδικό OK που δημοσίευσε στη φωτογραφία : «Στη συγκεκριμένα φωτογραφία είμαι ενάμιση χρόνου σε γυμναστική επίδειξη σε δημοτικό σχολείο της Νεάπολη Θεσσαλονίκης όπου ήταν δάσκαλοι οι γονείς μου… Ως παιδί η αγαπημένη μου συνήθεια ήταν να σκαρφαλώνω παντού. Ανέβαινα πάνω στην πόρτα και καθόμουν εκεί. Ήμουν πολύ ζωηρή. Χοροπηδούσα τόσο πολύ που οι γείτονές μας που έμεναν κάτω από μας έλεγαν χαρακτηριστικά ότι κάποια μέρα θα γκρεμίσω το πάτωμα και θα βρεθώ στο σπίτι τους… Ήθελα πάντα να έχω φίλους δίπλα μου και έκανα πολύ καλές φιλίες που κρατάνε μέχρι σήμερα».

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.oiprionatoi.com