«Οι γιατροί μου έδιναν μόλις λίγες ώρες ζωής. Εφτασα ένα βήμα πριν από τον θάνατο», δηλώνει στην "Espresso" η ηθοποιός, η οποία πριν από μερικές ημέρες βρέθηκε στον ψυχρό κρεβάτι του χειρουργείου να παλεύει να κρατηθεί ζωντανή.
Η Ρόμη Βασιλειάδη, η οποία πρωταγωνιστεί στο πλευρό του Τούρκου ηθοποιού Χαλίτ Εργέντς, γνωστού και ως Ονούρ, στη σειρά «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής», περιγράφει την περιπέτεια της υγείας της σαν έναν εφιάλτη που πέρασε. «Ολα ξεκίνησαν όταν άρχισα να νιώθω ενοχλήσεις στην κοιλιά. Πονούσα καθημερινά τον τελευταίο μήνα, αλλά επειδή βρισκόμουν στην Κωνσταντινούπολη για δουλειά δεν έδωσα σημασία και συνέχιζα να πηγαίνω στα γυρίσματα και σε διάφορα ραντεβού που είχα» λέει η Ρόμη και θυμάται:
«Πριν από δέκα ημέρες επέστρεψα στην Ελλάδα για να μείνω και να κανονίσω και κάποια δουλειά σε ένα παιδικό θέατρο. Εν τω μεταξύ συνέχιζα να πονάω. Ενα βράδυ ενώ ετοιμαζόμουν να βγω με έπιασε αφόρητος πόνος στην περιοχή της κοιλιάς και αιμορραγούσα. Μαζί μου ήταν ευτυχώς και ο φίλος μου. Αμέσως με πήγε στο νοσοκομείο όπου οι γιατροί διαπίστωσαν πως έπρεπε να μπω αμέσως στο χειρουργείο».
Η κατάσταση της μελαχρινής καλλονής κρίθηκε κρίσιμη. «Δεν μου έλεγαν τι είχα, απλά έβλεπα τους γιατρούς να μαζεύονται γύρω μου και άρχισα να ανησυχώ. Ολα έγιναν πολύ γρήγορα. Μου είπαν πως είχα εσωτερική αιμορραγία και πως αν δεν έμπαινα αμέσως στο χειρουργείο το αίμα θα έφτανε μέχρι τους πνεύμονες. Η ζωή μου κρεμόταν από μια λεπτή κλωστή» λέει η Ρόμη, η οποία μπορεί να βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της ανάρρωσης, ωστόσο δεν έχει χάσει το χιούμορ της.
«Τελικά μου έπλυναν την κοιλίτσα και τώρα είμαι καλά» λέει γελώντας. Αφού τελείωσε το χειρουργείο οι γιατροί την ενημέρωσαν πως η κοιλιά της είχε γεμίσει με αίμα, εξαιτίας μιας κύστης που υπήρχε στην κοιλιακή της χώρα και έσπασε. «Φοβήθηκα πολύ. Πριν μπω στο χειρουργείο έκλαιγα. Δεν είχα προλάβει ούτε τους γονείς μου να ειδοποιήσω. Ευτυχώς, όλα είναι καλά τώρα. Είμαι σπίτι, αναρρώνω και για τρεις μήνες θα πρέπει να προσέχω, αφού έχω εσωτερικά ράμματα».
Η Ρόμη θα συνεχίσει να παρακολουθείται από τους θεράποντες ιατρούς της περιμένοντας τα αποτελέσματα από τη βιοψία της κύστης. «Δεν χάνω το χαμόγελό μου. Τέλος καλό όλα καλά!» λέει.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.oiprionatoi.com