Με το στόμα ανοιχτό έμεινε ένας άντρας που πήγε στο νοσοκομείο για να βγάλει την πέτρα από τα νεφρά του
και η νοσοκόμα του έδωσε τα... αποτελέσματα των εξετάσεων που έδειχναν πως στην πραγματικότητα είναι γυναίκα!
Ο λόγος για τον Steve Crecelius, έναν φωτογράφο από το Colarado, ο οποίος γεννήθηκε με θηλυκά αλλά και αρσενικά χαρακτηριστικά. 

Μετά από αυτή την… ανακάλυψη, ο Steve ζει πλέον σαν γυναίκα, κάτι που υποστηρίζει η γυναίκα του και τα έξι παιδιά του!


«Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, φορούσα τα ρούχα της μαμάς μου, και το make up της κρυφά από όλους» λέει η (πλέον) κυρία Crecelius σε συνέντευξή της στο Fox31.

Σαράντα χρόνια μετά η νοσοκόμα του εξήγησε γιατί είχε αυτές τις συμπεριφορές αποκαλύπτοντας του πως είναι ερμαφρόδιτος!


«Όταν μου είπε η νοσοκόμα μου έκανε αυτή την αποκάλυψη, ένιωσα να επιβεβαιώνονται όλα όσα ένιωθα και σκεφτόμουν αλλά κρατούσα τόσα χρόνια για τον εαυτό μου…»

Όσο για το πώς το αντιμετώπισε η σύζυγός του;;; Τον πήγε να αγοράσει το πρώτο του σουτιέν….! Αν και η σύζυγος αναγνωρίζει πως όλο αυτό είναι πολύ δύσκολο, εντούτοις τονίζει πως ο άντρας της μέσα του είναι ο ίδιος.






Το ζευγάρι πάντως, που είναι μαζί πάνω από 25 χρόνια, μοιράζεται το ίδιο δωμάτιο και το ίδιο κρεβάτι.
Μπράβο στήριξη!
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.oiprionatoi.com