Στα 39 της, έχει πειραματιστεί σεξουαλικά με οτιδήποτε, σέρνεται ή είναι ο Μέριλιν Μάνσον.

Αλλά στο τέλος της ημέρας είναι στρέιτ. Κάτι που την χαλάει πολύ.

Η Ντίτα Βον Τιζ, στα 39 της, έχει πειραματιστεί σεξουαλικά με οτιδήποτε, σέρνεται ή είναι ο Μέριλιν Μάνσον. Αλλά στο τέλος της ημέρας είναι στρέιτ. Κάτι που την χαλάει πολύ.
Δεν έχει εισαχθεί τίτλος 
'Στα 39 μου, μετά από πολλά χρόνια πειραματισμών, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είμαι στρέιτ. Κάτι που προσωπικά βρίσκω πολύ ατυχές, γιατί στα ονειρά μου η σεξουαλική μου έλξη δεν περιορίζεται μόνο σε άντρες. Αλλά, στο τέλος της ημέρας, είμαστε ότι είμαστε. Δεν μπορούμε να διαλέξουμε μόνοι μας, σωστά; Αν και πρέπει να παραδεχτώ ότι ακόμη φαντασιώνομαι να έρθει να με ερωτευτεί παράφορα μια καλοντυμένη και πανέμορφη λεσβία', δήλωσε η πρώην αρραβωνιαστικιά του Μέριλιν Μάνσον σε συνέντευξη του περιοδικού Advocate που την ρωτούσε περί σεξουαλικών προτιμήσεων.
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.oiprionatoi.com