Τι κι αν διακηρύσσει τον έρωτά του για την εκρηκτική Rafaella Fico; Ο άσος της Μάντσεστερ Σίτι δεν μπορεί να μείνει πιστός ούτε και ήσυχος δευτερόλεπτο.  Σύμφωνα με την 21χρονη αισθητικό, Chloe Evans, έκανε σεξ με τον Mario Balotelli τον Οκτώβριο του 2011 κι ενώ είχε σχέση με τη Rafaella για τέσσερις μήνες. Στον χρόνο που πέρασαν μαζί ο Balotelli φάνηκε να απολαμβάνει λίγη έξτρα γυναικεία περιποίηση, καθώς η Chloe τον μεταμόρφωσε σε μία θελκτική ξανθιά γυναίκα.

Σύμφωνα με τη Sun, η Chloe πέρασε μία ολόκληρη εβδομάδα με τον ποδοσφαιριστή στο σπίτι του κι εκεί ανακάλυψε την αγάπη του για το κραγιόν. «Βαριόμασταν και οι δύο και μιλάγαμε κι έτσι τον μετέτρεψα σε σύζυγο ποδοσφαιριστή για να γελάσουμε!» αποκάλυψε η Chloe. «Χρησιμοποιήσαμε το μέικ απ μου και πριν το καταλάβεις να ‘σου η Marilyn Balotelli! Είχα μία ξανθιά περούκα μαζί μου και του την έβαλα για να ολοκληρωθεί το λουκ. Ο Mario το λάτρεψε, άρχισε να κάνει πλάκα και να ποζάρει στον καθρέφτη. Μου έλεγε ότι ήταν ομορφότερος από εμένα!».

Ωστόσο, ο ποδοσφαιριστής δεν δέχθηκε να φορέσει φόρεμα και γόβες. Όπως δηλώνει η νεαρή αισθητικός: «Πάντα επιστρέφει σ’ εμένα, είμαι η αγαπημένη του». Οι δυο τους φαίνεται πως γνωρίστηκαν στα μέσα του 2010, αλλά η Chloe λέει πως τον παράτησε στις αρχές του 2011, πριν ξαναπέσει στην αγκαλιά του μετά τα επίμονα τηλεφωνήματά του, αν και είχε σχέση με τη Rafaella. Όσο έμενε στο σπίτι του της έδωσε την εντύπωση ότι δεν είχε σχέση με την Ιταλίδα καλλονή.

Ισχυρίζεται ότι ο Mario της έστελνε μηνύματα συνέχεια ενώ την έβλεπε και στο Facebook, ενώ δεν αντέχει ούτε μία βδομάδα χωρίς σεξ. Όπως λέει η κοπέλα, μαλώσαν και αποφάσισε να μην τον ξαναδεί, ώσπου ξαναεμφανίστηκε και την ικέτευσε να ξαναγυρίσει κοντά του. Αιτία χωρισμού τους ήταν η κτητικότητά του αλλά και ζήλια του καθώς κάποια στιγμή την κατηγόρησε ότι είχε σχέση με τον ομοφυλόφιλο κομμωτή της. Αποκάλυψε ότι ο Mario λέει πως πρέπει να κάνει αρκετό σεξ για να βελτιώσει τις αντοχές του στο ποδόσφαιρο. Του άρεσε να τη φιλά και να την παρακολουθεί στο ντους.

Στο μεταξύ η ερωτευμένη Rafaella πρόσφατα δήλωσε σε ιταλικό περιοδικό: «Ο Mario είναι ο άνδρας που αγαπώ. Είμαστε και οι δύο πολυάσχολοι και πολύ νέοι. Αλλά αν μου ζητούσε να τον παντρευτώ θα έλεγα ναι. Κι εγώ όπως εκείνος ονειρεύομαι μία οικογένεια».

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.oiprionatoi.com