«Έπαθα εσωτερική αιμορραγία στον κοιλιακό χώρο και οι γιατροί μου έδιναν λίγες ώρες ζωής», εξομολογείται γνωστή ηθοποιός στο gossip-tv.gr.

Απίστευτη ήταν η περιπέτεια υγείας που πέρασε η ηθοποιός Ρόμη Βασιλειάδη πριν μια εβδομάδα. Η ηθοποιός που κάνει καριέρα στην Τουρκία έφτασε ένα βήμα πριν το θάνατο. Όπως μας αποκάλυψε η Ρόμη Βασιλειάδη εδώ και ένα μήνα κι ενώ βρισκόταν στην Κωνσταντινούπολη για δουλειά είχε έντονους πόνους στην κοιλιά. Αρχικά δεν έδωσε σημασία και συνέχιζε κανονικά τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις πριν δέκα μέρες όμως ο πόνος ήταν ανυπόφορος και έφυγε εσπευσμένα για την Ελλάδα και πήγε στο νοσοκομείο. Μόλις την εξέτασαν οι γιατροί και συγκεκριμένα της έκαναν υπερηχογράφημα της ανακοίνωσαν πως έχει εσωτερική αιμορραγία στον κοιλιακό χώρο και πως πρέπει να μπει επειγόντως στο χειρουργείο γιατί η ζωή της κρέμεται σε μια κλωστή και είναι θέμα ωρών.
Εμείς επικοινωνήσαμε με τη Ρόμη Βασιλειάδη η οποία τώρα βρίσκεται στο σπίτι της και αναρρώνει και μας περιέγραψε την περιπέτεια που πέρασε και πώς βίωσε το γεγονός.
«Ήμουν στην Πόλη και συνέχιζα κανονικά τις δουλειές μου, εδώ και ένα μήνα όμως είχα πόνους στην κοιλιά αλλά δεν έδινα βάση. Πριν δέκα μέρες δεν άντεχα από τον πόνο και έφυγα για την Ελλάδα. Όταν με πήγαν στο νοσοκομείο οι γιατροί μου είπαν πως εδώ και ένα μήνα έχω υποστεί εσωτερική αιμορραγία κι εγώ δεν το ήξερα. Όταν μου είπαν οι γιατροί πως είχα μια κύστη η οποία έσπασε κι έχει γεμίσει όλος ο κοιλιακός χώρος με αίμα τρελάθηκα. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα δεν κατάλαβα πότε βρέθηκα μέσα στο χειρουργείο, το μόνο που θυμάμαι είναι τους γιατρούς να τρέχουν πανικόβλητοι και να λένε πως η ζωή μου είναι θέμα ωρών και πρέπει να προλάβουν. Η κατάσταση ήταν τραγική. Όπως με ενημέρωσαν, οι γιατροί, μετά το τέλος του χειρουργείου, άνοιξαν την κοιλιά μου, μου έπλυναν όλα τα όργανα γιατί είχαν γεμίσει με αίμα και έβγαλαν τη σπασμένη κύστη»
Η ηθοποιός εδώ και μια εβδομάδα βρίσκεται στο σπίτι της και αναρρώνει ενώ οι πόνοι συνεχίζονται γιατί όπως μας είπε έχει εσωτερικά ράμματα τα οποία την τραβάνε ακόμη. Το χειρουργείο κράτησε πολλές ώρες αλλά ευτυχώς όλα πήγαν καλά. Παρόλα αυτά, η Ρόμη Βασιλειάδη πρέπει να συνεχίσει να παρακολουθείται από τους θεράποντες ιατρούς καθώς επίσης περιμένει και τα αποτελέσματα από τη βιοψία της κύστης. «Τώρα είμαι στο κρεβάτι, δεν μπορώ ούτε να κουνηθώ και περιμένω να γίνω καλά και να συνεχίσω τη δουλειά μου στην Πόλη γιατί τα άφησα όλα πίσω και έφυγα. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά αλλά τώρα περιμένω τη βιοψία από τον όγκο που έβγαλαν. Είμαι αισιόδοξη αλλά φοβήθηκα πολύ για τη ζωή μου», μας είπε κλείνοντας η ηθοποιός.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.oiprionatoi.com