Για πρώτη φορά μετά την αποχώρηση της από την μεσημεριανή ζώνη του Star η Νικολέττα Ράλλη έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο alltrends.gr, το site του Νίκου Ευταξία και φωτογραφήθηκε δείχνοντας για ακόμη μια φορά τη σέξι πλευρά του εαυτού της...

Μάθαμε ξαφνικά από τα media ότι η εκπομπή σου κόβεται όχι για τον λόγο ότι δεν είσαι καλή στην δουλειά σου ή ότι δεν κάνεις τα νούμερα που πρέπει αλλά γιατί η πρωινή ζώνη αφαιρείται από το star και μεταφέρεται στη μεσημεριανή. Οπότε περισσεύει κατά κάποιο τρόπο ο καινούριος. Τα λέω σωστά;

Δεν ξέρω αν τα λες σωστά ή λάθος διότι ούτε εγώ η ίδια γνωρίζω τι πραγματικά συνέβη. Μου ανακοινώθηκε μόνο, την τελευταία στιγμή ότι η εκπομπή μας πρέπει να κοπεί λόγω περικοπών και λόγω ότι η φετινή χρόνια είναι η πιο δύσκολη στην τηλεόραση, τόσο γενικά όσο σου το λέω.


Σαν τηλεθεατής εισέπραξα ότι το star σαν κανάλι σε στήριξε και σε προώθησε πάρα πολύ.
Δεν συμφωνώ καθόλου μαζί σου, δυστυχώς έπεσα όντως σε μια πάρα πολύ άσχημη περίοδο και το κανάλι δεν μπορούσε να ασχοληθεί μόνο με ένα πρόσωπο και με ένα concept, είχε άλλες έγνοιες και είναι απόλυτα φυσιολογικό όταν δουλεύουν άνθρωποι που έχουν οικογένειες και πρέπει να γίνουν περικοπές και απολύσεις λόγω αυτών των συγκυριών, κάνεις τεράστιο λάθος ότι υπήρχε τρομερή προώθηση στο πρόσωπο μου, δεν το ένοιωσα ούτε στιγμή αυτό. Δεν ένιωθα όμως ότι με έχουν και γραμμένη, την υπερπροσπάθεια την κάναμε εμείς η ομάδα του made in star και από εκεί και πέρα ότι χρειαζόμασταν το είχαμε. Αυτό το πιστεύεις γιατί όλος ο κόσμος που ασχολείται με ένα συγκεκριμένο είδος τηλεόρασης λέει από που και ως που αυτή; Που τη βρήκαν; Καλά έχω ακούσει να λένε και πολύ χειρότερα, στην τηλεόραση όμως δούλευα χρόνια πριν μου δώσουν την εγκοπή.

Σου ανακοίνωσαν λοιπόν ότι η εκπομπή κόβεται, φυσικά σε τέτοιες καταστάσεις δεν τίθεται θέμα να σε ρωτήσουν αν θέλεις ή όχι..

Ναι, μου ανακοινώθηκε, δυστυχώς κάναμε τα πάντα, το προσπαθήσαμε πάρα πολύ αλλά η εκπομπή πρέπει να σταματήσει. Εγώ βέβαια δεν έχω απολυθεί από το κανάλι, είμαι ακόμα μέλος του σταθμού, οπότε οτιδήποτε θελήσει το star μπορεί να με εκμεταλλευτεί, για να μην παρεξηγηθώ όμως , εργαλείο δεν ήμουν ποτέ κανενός και υπάλληλος δεν έχω νιώσει ότι δουλειά και να έχω κάνει, γι αυτό έχω πολύ καλές σχέσεις, οικογενειακές θα έλεγα με το κανάλι αυτό. Όταν λέω να με εκμεταλλευτεί εννοώ ότι είμαι στην διάθεση του, πάντα συζητάγαμε για ότι είχαμε να κάνουμε, είτε διαφωνούσαμε είτε συμφωνούσαμε δεν έχει σημασία.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.oiprionatoi.com